od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

piątek, 10 lutego 2017

Co zaskakuje w macierzyństwie ?

Długo myślałam co Wam napisać po mojej nieobecności. Nie wszyscy wiedzą,że jestem w drugiej ciąży, więc chwalę się że znowu w czerwcu przyjdzie na świat moja druga córka.
Miałam dużo pomysłów na kolejny post ,ale stwierdziłam że Wam napisze o tym co zaskoczyło mnie po porodzie i w macierzyństwie. A więc:

  1. Myślisz,że Twój brzuch cudownie się wchłonie w kilka godzin po porodzie 
  2. Jak miałaś problem ze wstawaniem, to nagle nie robisz problemu z pobudki w ciągu nocy co 2 godziny 
  3. Masz więcej siły niż kiedykolwiek przypuszczałaś 
  4. Zdobywasz umiejetność robienia kilku rzeczy na raz
  5. W pewnej chwili już nie odczuwasz zmęczenia 
  6. Twoje ciało jest w stanie przejść ogromną metamorfozę 
  7. Przestają odrzucać Cię brzydkie zapachy
  8. Stajesz się 100% matką z dnia na dzień,pewną tego co robisz
  9. Przy drugiej ciąży przestajesz się bać, że nie poradzisz sobie z dwójką dzieci 
  10. Myślisz: "jak to dobrze ,że już jeden poród mam za sobą" 
Gdy zostajesz matką jesteś zielona mimo swojej wiedzy zdobytej przez czytanie artykułów w internecie i nauki w szkole rodzenia. To bardzo pomaga, ale dopiero trzymając dziecko w ranionach rodzi się instynkt macierzyński,który podpowiada co mamy zrobić . Każda  matka wypływa na głęboką wodę,właśnie ona często wpływa na decyzję o tym że kobieta nie chce mieć dzieci,bo boi się. Puste byłoby moje życie bez moich dziewczynek <3