od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

czwartek, 6 października 2016

Historia pewnej grzywki

Poród,zmiany hormonalne,stres,zła dieta nie omijają naszej głowy. Kobiety w różnym wieku borykają się z nadmiernym wypadaniem włosów,z kruszeniem się ich, z brakiem połysku i próbami ułożenia ich by "jakoś" wyglądały.
Po mojej ostatniej wizycie u fryzjera, podjęłam kolejną próbę znalezienia złotego środka na wszystkie problemy,które wymieniłam powyżej. Najbardziej zależało mi na tym,by moja super krótka grzywka zamieniła się znowu w grzywkę o normalnej długości. Czasami,my kobiety mamy na prawdę ciekawe pomysły na to co chcemy mieć na głowie...
Moim jedynym celem była grzywa. Nie mogłam z nią nic zrobić. Totalnie nic... Ani nie było ratunku w spinaniu ani w tonie lakieru do włosów,wyobraźcie sobie jaka ona była krótka. Załamka...
Jak zwykle przypadkiem wpadł mi artykuł o olejku khadi stymulującym porost włosów.
Gdy zobaczyłam efekty wiedziałam, że muszę go mieć. Co prawda cena za 100ml to około 40-50 zł ale warto, bo daje na prawdę ogromne efekty. Włosy ku mojemu zdziwieniu zaczęły rosnąć szybciej.Stosuje go 2-3 razy w tygodniu.Nakladam olej na noc i myje włosy rano.
Pomocnikiem oleju jest szampon i balsam Babuszki Agafi pobudzające wzrost włosów. Włosy są miękkie i od razu widać efekt.Są po prostu zdrowsze.
Minęły 3 miesiące mojej kuracji. Mogę Wam polecić te trzy produkty bo widzę że mam więcej włosów,są odżywione,mocne,odrosły mi włosy w miejscu zakoli które zrobiły mi się po ciąży i przede wszystkim grzywka odrosła!