od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

niedziela, 13 grudnia 2015

Wyprawka cz.3

Większość czasu niemowlę spędza na spaniu. Przez kilka tygodni przerobiłam chyba wszystkie warianty łóżeczek,dostawek do łóżka i kołysek. Oczywiście pierwszą kupiłam pościel,bo miałam wybrane łóżeczko 140x70 z funkcją przerobienia na tapczanik.Później gdy zmierzyłam miejsce w którym moje maleństwo miało spać,stwierdziłam że chyba będzie za duże,więc 120x60 będzie akurat.Zaczęłam rozmawiać ze starszymi mamami i uświadomiły mnie,że nie zasnę spokojnie,gdy dziecko będzie w drugim pokoju.Przejrzałam dostawki do łóżek i doszłam do wniosku,że to jest to! Tak tak a co w ciągu dnia? Bujak? Skończyło się na kołysce,którą dostałam w spadku. Wyprałam pościel,włożyłam do kołyski a tu niespodzianka.Pościel wystaje i jest o wiele za duża.Mądry Polak po szkodzie,a jeszcze mądrzejszy coś wymyśli. Zamiast poduszki,złożyłam na pół poszewkę i zamieniłam kołdrę na lekki kocyk.

Wskazówki,żeby nie kombinować tak jak ja:
  1. Zmierz miejsce,w którym ma stać łóżeczko,kołyska czy dostawka
  2. Przemyśl czy maleństwo ma spać z tobą w pokoju czy w swoim
  3. Kup dwa komplety pościeli dla niemowląt z malutką poduszką,duża pościel sprawdza się w łóżeczkach