od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

niedziela, 13 grudnia 2015

Wyprawka cz.1

Wiadomość o ciąży, wytwarza w przyszłych matkach dodatkowy hormon,jaki? Zakupowy... Mamy ochotę wchodzić do każdego napotkanego sklepu z artykułami dla dzieci i kupować co popadnie.Naszym kobiecym myśleniem- wszystko się przyda:) Spokojnie... Ubranka są ważne, ale pomyśl może najpierw o tym co przyda się i tobie i maluszkowi.
Mój zakup był 3 razy przemyślany,przyznaję się nie chce mi się chodzić po sklepach więc praktycznie wszystkie rzeczy kupuję w internecie.Tak więc zaczęłam od artykułów do kąpieli.
  1. Wanienka- najważniejsza... wpadła mi w oko ta :http://www.smyk.com/karibu-wanienka-skladana,p1066499005,swiat-niemowlaka-p  jak nie masz zbyt wiele miejsca w łazience sprawdzi się w 100%. Jest faktycznie cieniutka i fajnie się składa,dla niektórych wadą może być cena ok. 170 zł.Wiadomo, że są też tańsze wanienki i proste bez gadżetów ale ich wadą jest to, że zazwyczaj są bardzo duże.U mnie w malutkiej łazience by nie zdała egzaminu.  
  2. Okrycie kąpielowe.
  3. Gąbka lub leżaczek do kąpieli
  4. Myjka
  5. Do pielęgnacji: nożyczki,szczotka i gruszka, zwróć uwagę na to by była z wąskim wejściem do noska. 
Oczywiście jeszcze kosmetyki,ale to nie temat na dziś.
Następną bardzo ważną rzeczą są artykuły do karmienia.Niektóre z nas zakładają, że będą karmić piersią a niektóre nie.Mimo to, trzeba być ubezpieczonym. A więc,warto kupić.
  1. Osłonki silikonowe na brodawki
  2. Wkładki laktacyjne
  3. Laktator (wybrałam ręczny)
  4. Woreczki do przechowywania mleka jak i pojemniki na mleko w proszku
  5. Dwie butelki najlepiej antykolkowe.A dlaczego dwie? Jedna na herbatkę a druga na mleko
  6. Sterylizator i podgrzewacz. Najlepiej kupić taki żeby miał kilka fukncji: http://www.smyk.com/abakusbaby-podgrzewacz-i-sterylizator-5w1,p1081992268,swiat-niemowlaka-p
  7. Smoczek
  8. Termos na wielkie wyjścia spacerowe
Jak widzicie stołuję się w smyku, polecam wszystkim:)