od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Tygrysia mama

W czasie ciąży przerabiałam z Wami kilka razy temat rozstępów.Mimo moich czarów nad brzuchem, pokazały się u mnie "tygrysie paski".Dwa tygodnie przed porodem obudziłam się rano z pięknie lśniącym brzuszkiem.Na początku myślałam,że to od kremów mina mi zrzędła,gdy zobaczyłam w lustrze jasne pręty.Załamka... wiedziałam jak to będzie wyglądać po porodzie.Wizytę na plaży w biki przełożyłam w myślach o dwa,trzy lata.
Walkę z rozstępami warto zacząć od razu.Co robić? Jeszcze przed rozwiązaniem trzeba zaopatrzyć się w kremy przeciwrozstępom dla kobiet karmiących piersią lub w okresie poporodowym(po raz kolejny polecam pharmaceris http://www.pharmaceris.pl/pl/pielegnacja-przeciw-rozstepom/41/preparat-zmniejszajacy-istniejace-rozstepyi-blizny-poporodowe-tocoreduct-forte/239 ) oraz peelingi najlepiej cukrowe o relaksującym zapachu.Uzupełnij dietę o witaminę E i C, które wspomagają procesy kolagenowe. Dla lepszego efektu,gdy rozstępy nie chcą zejść a są w pierwszej fazie można zasięgnąć rady dermatologa i wybrać się na zabieg do gabinetu kosmetycznego.Niestety zazwyczaj są one kosztowne i na jednej wizycie nie kończą się.
Rozstępy to nie koniec świata, to widzialny znak że pod warstwą naznaczonej bliznami skóry żyło przez 9 miesięcy nasze dziecko.