od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Pielęgnacja twarzy w ciąży

Ciąża to wyjątkowy czas dla każdej kobiety, niezależnie od wieku czy ma osiemnaście lat czy czterdzieści. To czas, gdy nasza skóra jest bardziej eksplaotowana niż zwykle. Czy to taka do końca prawda że dziewczynka odbiera urodę mamie a chłopiec nie? Nie zgodzę się z tym!

Moja siostra mówiła mi kiedy dojrzewałam i nie chciało mi się zmyć makijażu po całym dniu że będę mieć zmarszczki, więc moje drogie pomyślci że ciąża to codzienna impreza, po której trzeba bardziej niż zwykle dbać o skórę twarzy. Hormony które w nas buzują często pokazują nam swoją wyższość przez piękne wypryski, zaczerwienienia, pękające naczynka i suchość skóry. Ze wszystkim można dać sobie radę! Kilka rad:
  • raz w tygodniu rób peeling
  • natłuszczaj skórę, kremami głęboko nawilżającymi ( ja używam Pharmaceris)
  • pamiętaj by na mróz nie wychodzić z nienatłuszczoną twarzą lub bez makijażu który ochroni skórę przed zimnem
  • rano i wieczorem używaj żeli lub toniku (dla mnie niezawodny jest żel do twarzy z Colway)
Dbaj o siebie,a twoja skóra na pewno Ci za to podziękuje.