od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Jak dbać o dłonie

Nasze dłonie przez cały rok narażone są na przesuszenie i pękanie skóry. Moczymy je w detergentach,pracujemy w biurze, robimy porządki w ogrodzie,zapominamy o rękawiczkach zimą ,a to wszystko sprawia, że po pewnym czasie zaniedbania robią się szorstkie jak papier ścierny. Idealnie byłoby kremować je codziennie,a najlepiej kilka razy dziennie. Nieraz jest za póżno na lekki krem nawilżający,wtedy trzeba wkroczyć z regeneracją.
Gdy bawiłam się decoupage moje dłonie były narażone na czynniki wysuszające przez farby,preparaty do zdobienia i papier ścierny. Robiłam wtedy dwa razy w tygodniu peeling i nakładałam na noc krem regenerujący (polecam http://www.rossnet.pl/Produkt/Perfecta-SPA-maska-serum-peeling-do-rak-szafirowy-12-ml,107691,4940,5842) w ciągu dnia smarowałam kremem Garnier (http://www.rossnet.pl/Produkt/Garnier-Skin-Naturals-regenerujacy-krem-do-rak-zniszczonych-Intensywna-Pielegnacja-Bardzo-Suchej-Skory-100-ml,96770) Wg mnie najlepiej odbudowuje zniszczoną skórę. Pomocny jest również zabieg w gabinecie kosmetycznym, np maseczka i parafina na dłonie. Gdy nie mamy problemów z nadmiernym przesuszeniem możemy profilaktycznie używać kremów, które zawierają aloes, gliceryne , lanoline, koenzym Q10. Dłonie to nasza wizytówka warto zadbać o nie i cieszyć się jak najdłuższym ich młodym wyglądem.