od kropeczki do serduszka

od kropeczki do serduszka

niedziela, 13 grudnia 2015

Czy warto iść do Szkoły Rodzenia

Niektórym wydaje się,że szkoła rodzenia to fanaberia albo strata czasu i pieniędzy.Nie kieruj się czyjąś opinią,osoby która nie była na takich zajęciach.Sama miałam jakieś wyobrażenie,ale zostałam mile zaskoczona.Nikt nie da ci takiej wiedzy jak doświadczona położna.Czytając artykuły w internecie nie będziesz miała możliwości np poćwiczyć jak trzymać dziecko w czasie kąpieli. U mnie był problem z lękiem przed porodem,chyba każda go ma w większym czy mniejszym stopniu. Naczytałam się różnych historii i nakręciłam jak zegarek. Pierwsze zajęcia były skierowane głównie na poród.Gdy masz pokazane czarne na białym jak to może wyglądać czujesz się bezpieczniej.Tak samo jest z ćwiczeniami.Oddychanie przeponą,to nie takie proste.Tutaj masz możliwość,żeby położna oceniła czy faktycznie opanowałaś tą technikę.
To tylko kilka spotkań.Pod koniec drugiego trymestru i na początku trzeciego zmieniamy tempo.Warto wygospodarować godzinkę na to by uzyskać wiedzę,która pozostaje na całe życie.Polecam,będziecie zadowolone.Jeśli któraś z was potrzebuje namiarów,to pisać.
To jest wiedza na całe życie i ułatwienie sobie i dziecku życia.